Conspirația
Pe 20 ianuarie 1942, nume importante din armata celui de-al Treilea Reich, care acceptaseră ”soluția finală” a lui Hitler, se întâlneau la summit-ul de la Wannsee. După două ore, ei vor pleca de acolo ca autori morali ai Holocaustului.