Linda împărtășește un vis în care un criminal vine să-și viziteze tatăl. Se dovedește că, în copilărie, l-a prins având o aventură, iar el i-a cerut să o ascundă de mama ei. Ea mai spune că se gândește să renunțe la gimnastică.