Sandra spune că starea ei psihică a făcut-o să facă o greșeală la serviciu și că o pacientă aproape a murit. Ea se compară cu Lolita și își descrie viața sexuală. Va fi ultima lor sesiune; îi cere lui Marek o îmbrățișare.