Fostă jurnalistă, Jana editează acum o revistă de societate. După ani de tratament, ea este însărcinată, dar vrea un avort pentru a reveni la jurnalism. Soțul ei Michal bănuiește un alt motiv. Marek explorează cauzele discordiei cuplului.