Febra aurului
În timpul călătoriei din San Francisco către câmpiile din Klondike, Jack London, cu Sloper și cu câinele său, Buck, sunt urmăriți de Soapy Smith. London și Smith se întrec într-o cursă cu sănii trase de câini, iar London câștigă.