Marek o vizitează pe Sandra pentru a-și mărturisi dragostea. Se duc în dormitorul ei, dar el pleacă fără să se întâmple nimic. Spune Ditei că brusc nu a simțit nimic pentru Sandra. Se simte ca un eșec, dar Dita îl laudă pentru morala sa.