Marek îi spune Sandrei că simte că nu o ajută și că îi dăunează respingându-i avansurile. Sandra reacționează furioasă. Ea își descrie anxietatea în legătură cu nunta ei. La ieșire, se ciocnește de Igor, care și-a încurcat zilele.