Igor și Sandra s-au despărțit. Îl întreabă pe Marek dacă sunt intimi, apoi îl atacă pentru viața personală, despre care știe de la prieteni. După ce Igor pleacă, apare Alice și îi spune lui Marek că a pus capăt aventurii.