Provocarea
O familie se reunește atunci când fantoma soțului recent decedat insistă ca soția să-i arunce cenușa la Cathedral Rocks, în New Mexico, în ciuda faptului că, din pricina atacurilor de panică, aceasta n-a mai părăsit casa de 20 de ani.