Destăinuiri
O tânără atrăgătoare e atrasă în lumea prostituției de lux de către o bătrână cocotă pe nume Jacqueline. În timp ce Liz avansează pe scara socială în ipostaza de damă de companie de lux, ea întâlnește tot soiul de bărbați...