Marek s Honzíkem montují na vilu basketbalový koš jako narozeninový dárek pro Pavlíka. Nervózní psycholog konzultuje Hedvičin případ s právničkou Táňou. Marek má zásadní rozhovor s Míšou a domlouvá se s Pavlíkem, jak se budou vídat dál.