Alžběta Markovi vyčítá, že jí Šimona "sebral". Manželé se stále více odcizují a Šimon se bojí, že se Luisa stane rukojmím jejich vztahu. Příští týden má opět nastoupit do práce na letišti. Je prý spokojený, jak mu Marek změnil život.