Popová hvězda Lucia od Marka nechce terapii, ale jednorázové odstranění hlasového bloku, které má podle foniatra psychosomatické příčiny. Marek ale vnímá, že zpěvačka trpí hlubšími problémy: je závislá na manažerovi a stresuje se z publika.