Šimon a Alžběta spolu týden nemluvili. Šimon tvrdí, že nesnáší svůj penis a že není muž, ale že chce zůstat s Alžbětou a Luisou. Manželka jeho tvrzení nepřijímá a bagatelizuje. Šimona čeká Real Life Experience – simulace života v roli ženy.