Zpěvačce se vrátil blok a musela zrušit koncert. Stále se brání tématu konce kariéry – možná proto, že její matka zemřela na pódiu. Lucia odhaluje, že ji otec cepoval v kariéře, že si po jeho smrti vzala svého manažera a že je frigidní.