Marek marně krotí Jardovo pábení o milostných eskapádách. Když dorazí Vlaďka, řekne Jardovi, že od něj odchází. Jarda prosí ženu, aby to nedělala, a nakonec oba pláčou. Míša výstup slyší při vaření a je rozněžnělá z toho, že je Marek dojatý.