Marek se Míše svěří, že se bojí počínající demence. Místo Jardy přijde jeho žena Vlaďka. Oznámí Markovi, že má poměr a chce od Jardy odejít. Jardovi to řekla, ale ten zprávu vytěsnil. Marek jí odchod od muže v rekonvalescenci nedoporučuje.