V hlavní roli Pancho Villa osobně
Antonio Banderas ve výjimečném projektu HBO jako mexický národní hrdina Pancho Villla, který se domluvil s hollywoodskými filmaři, že jim umožní natočit boj jeho revoluční armády s nacionalistickými vojenskými oddíly.