Stuart: Život pozpátku
Seznamte se se Stuartem Shorterem. Má rád alkohol a heroin. Užívá si bolest. A je bezdomovec, zklamaný světem a posedlý noži. Ovšem jeho životní příběh je absolutně úžasný. HBO představuje filmovou adaptaci stejnojmenné autobiografie.