Gia
Byla jednou z nejkrásnějších a nejosamělejších žen na světě, lidé jí strašně záviděli… Angelina Jolie v hlavní roli dramatu natočeném podle skutečného tragického osudu Giy Carangi – supermodelky, jež v sedmdesátých letech ovládla svět módy.