Poslední psanec
Americký western představuje Mickeyho Rourkea v roli vůdce gangu desperátů, jemuž se postaví jeden z jeho mužů. Zbavit se krvelačného zabijáka Graffa, jehož žene zuřivá touha po pomstě, však nebude vůbec snadné.