Stevard si je jistý, že je mu manželka nevěrná. Podle Marka má muž problém komunikovat. Šimon na výletě do Amsterdamu navštívil travesti show a opilý na večírku transsexuálů poskytl kamarádovi orální sex. Odmítá ale, že by byl homosexuál.