Hedvika se Marka pokouší kontaktovat. Dorazí jen Zuzana, s níž Marek probírá incident, kdy jí otec řekl o matčiných pornosnímcích. Vysvětluje jí, jak zásadně a trvale narušil vztahy v rodině. Zuzana vypráví, že se rodiče shodli na rozchodu.