Podle Marka Jarda před havárií seriózně zvážil svůj tehdejší život. Jarda vypráví, že nechal Vlaďce na očích seznam svých milenek, ale nemůže kvůli výpadkům paměti popsat její reakci. Marka těší jeho autentické projevy citu vůči rodině.