Zuzana chce mluvit o stalkingu, ale matka jí v tom brání. Ukáže se, že Zuzanu nepronásledoval cizí člověk, nýbrž Hynek, s nímž roky chodila. Hedvika popisuje dceřin pokus o sebevraždu, čemuž se zase brání Zuzana. Matka další sezení odmítá.