Marek v poslední době trpí výpadky paměti. Tak jako Jarda, jenž si stěžuje, že je odkázán na své okolí. Jarda líčí, že před nehodou byl schopným manažerem a měl desítky jednorázových známostí. Nepovažuje je však za nevěru, nýbrž za "hobby".