Zaslepená pomsta
Střelec Richard Worthington držel dlouhých osmnáct hodin jako rukojmí celé porodní oddělění. Jeho plánem bylo zabít doktora, který podle Worthingtona sterilizoval jeho ženu a zničil mu tak život. Drama je natočené podle skutečné události.