Slon
Drama nás zavádí na americkou střední školu, kde probíhá zdánlivě obyčejný den. Dva mladíci však mají v plánu spáchat zločin.
Drama z produkce HBO nás zavádí na americkou střední školu, kde probíhá zdánlivě obyčejný den. Kamera sleduje studenty během běžných aktivit. Dva mladíci fascinovaní násilím však mají v plánu spáchat čin, na který ostatní nikdy nezapomenou.