Úsvit
V nepříliš vzdálené budoucnosti smrtící epidemie napadla Ameriku. A jedinou odpovědí represivní vlády je izolace obětí. Banda rebelů si však troufne systému vzdorovat ... a dva mladí milenci najdou naději v beznadějném světě.