Míša Marka obviní z toho, že si zamyká stůl před Pavlíkem. Zuzana chce i přes matčiny protesty doprobrat případ stalkingu. Hedvika dceři vyčítá výběr kamarádů, Zuzana ji zase osočí, že parazituje na jiných, protože nemá vlastní život.