Marek má schůzku s kamarádkou Táňou, která ho seznámila s Míšou. Táňa Markovi vysvětlí, že on i Míša mají na aspekty jejich vztahu odlišný pohled. Terapeut se svěří, že se snaží nastavit si pravidla, jak stráví poslední třetinu života.