Největší lež
Rozmazlená dívka z bohaté rodiny se rozhodne naštvat své rodiče, a tak se stane call girl. Jedné noci přijede do hotelu na smluvenou schůzku a s hrůzou zjišťuje, že jejím klientem je její vlastní otec.