Svatba sjednaná v nebi
Když jí diagnostikovali rakovinu, energetická a zábavná žena se rozhodla splnit poslední misi – a sice najít svému synovi, který se nehodlá vázat, vhodnou manželku. Oko jí padne na zdravotní sestru a matka se nadšeně chopí role dohazovačky.