Marek si místo sezení s Luciou povídá s Míšou. Mrzí ho, že incident se štěnicí narušil jejich vztahy. Mluví o strachu, že stráví konec života sám, Míša se svěří, že ji napadlo mít s Markem dítě. Nepřímo se Marka zeptá, jestli ji má rád.