Podle Jardy je nález z epizody 20 odposlech, štěnice. Z minula si nepamatuje, že se s ním chce Vlaďka rozvést. Marek vydá ultimátum: pokud bude Jarda Vlaďku dál podvádět, terapie skončí. Marek dá Pavlíkovi před Míšou pohlavek kvůli štěnici.