Lucia se vrátila k Tomášovi. Podvod vůči Markovi ji prý mrzí. Marek říká, že na sezeních otevřeli její skutečné problémy. Tomáš volá, že klíčový koncert v Lucerně je vyprodaný. Pár je spokojený, že trik s terapií zvýšil Luciinu popularitu.