Zlatá horečka na Klondiku
Jack London se vydal v roce 1898 po boku Slopera a jeho psa Bucka ze San Francisca do zlatých dolů na Klondiku. Sleduje je však Soapy Smith. London se Smithem se utkají v závodě se psím spřežením, který London vyhraje...