Šimon by chtěl být pilotem, ale pracuje jako stevard. V práci trpí šikanou od homosexuálního nadřízeného, který mu podsouvá, že je rovněž gay. Šimon je ale ženatý a má sedmiletou dceru Luisu. Vztah s manželkou však dlouhodobě nefunguje.