Šimon se odstěhoval do hotelu a stále není schopen s rodinou komunikovat přímo. Je rozhodnutý nechat se přeoperovat na ženu. Marek ho seznamuje s procesem změny pohlaví, ale vystresovaný Šimon utíká zvracet. Prosí Marka, aby mu říkal Elo.