Jarda tvrdí, že rodina je pro něj priorita, ale nedokáže o ní Markovi téměř nic říct a dokola pábí o svých záletech. Marek konstatuje, že Jarda žil ve dvou světech, ale mluvit umí jen o tom z nich, v němž leželo jádro jeho emočního života.