Hedvika se stále zaplétá do protimluvů. Zuzana to nevydrží a uvede věci na pravou míru: stalking probíhal jinak, než s matkou původně tvrdily. Marek si poté užívá rodinnou idylu s přítelkyní Míšou, jejím synem Pavlíkem a svým synem Honzou.