Vlaďka přijde konzultovat případ svého manžela Jardy. Ten před rokem utrpěl těžkou autonehodu, po níž ho žena musela znovu učit základní dovednosti. Jarda stále trpí výpadky krátkodobé paměti. Vyčerpaná Vlaďka manžela objednává na terapii.