Svědectví
Drama z produkce HBO se odehrává v roce 1991. Kandidatura soudce Clarence Thomase do Nejvyššího soudu Spojených států je zpochybněna poté, co je bývalou kolegyní Anitou Hillovou (Kerry Washingtonová) nařčen ze sexuálního obtěžování.