Už měsíc k Markovi dochází studentka Zuzana, která si na terapii bere jako hosta svou matku Hedviku. Před nedávnem do Prahy odešly z Olomouce, kde dívka utrpěla trauma následkem stalkingu. Vztah žen je poznamenán vzájemnou závislostí.