Sugar
Do roku 2008 pocházelo více než 25 procent hlavních hráčů americké baseballové ligy z Latinské Ameriky. V devatenácti letech odjíždí nadaný Miguel "Sugar" Santos z Dominikánské republiky do Kansas City. A tak začíná jeho baseballová odysea.