Polednice
Eliška se rozhodne začít znovu. S malou dcerkou se vrací do rodné vesnice svého muže. Kromě vlídného přijetí sousedů ji tu však čeká i setkání s místní podivínkou, ženou, která ve své pomatené mysli vleče tíhu vlastního dávného neštěstí.