Beer in de wolken
De Lemmingen organiseren een dronerace in de hut. Als Grizzy de wedstrijd onderbreekt, krijgt hij met de knaagdieren van doen. De beer wordt uit de hut gegooid en landt op een tempel gewijd aan de Apenkoning.