Thermische Schok.
Grizzy zit lekker op de bank bij het vuur als de Lemmingen op de stofzuiger binnenkomen. De beer gooit het apparaat in de haard, die explodeert. De hut wordt ijskoud en Grizzy verhuist naar de kas van het wetenschapsstation.