Spook-eten
Grizzy zit achter de Lemmingen aan in het kasteel om zijn drilpudding terug te pakken. Hij krijgt ze te pakken en stopt ze in een kist. Ze vinden echter een ring waarmee hun astraallichamen kunnen reizen en halen hun pudding terug.