Bankworstelen
Grizzy maakt een einde aan een worstelwedstrijd van de Lemmingen op de bank. De Lemmingen vechten terug, maar zakken door de vloer en vallen in een oud zijspanwagentje met worstelmaskers. Het gevecht gaat van start.